InfoPage.pl » Pozycjonowanie. Kampania reklamowa, czy artykuł zachęcający do odwiedzenia mojej galerii zdjęć? » Moje porady dla ludzi z netu
   InfoPage - strona główna bloga InfoPage - Lista artykułów znajdująca się na moim blogu InfoPage - zmiana adresu mojego bloga InfoPage - zmiana layoutu mojego bloga Infopage - linki do zaprzyjaźnionych stron
top
Powiększ tekst:

Pozycjonowanie. Kampania reklamowa, czy artykuł zachęcający do odwiedzenia mojej galerii zdjęć?

sierpień 17th, 2009, 14:57 @ Informacje, Pozycjonowanie
0 votes

Artykuł sponsorowany, to tekst, który ma na celu poinformowania, zachęcenia do odwiedzenia strony zleceniodawcy, a także ma za zadanie podnieść wiarygodność serwisu lub serwisów zleceniodawcy. W artykule znajdują się informacje dotyczące produktu lub usługi, którą zleceniodawca może zaoferować docelowym klientom. Artykuł sponsorowany można napisać samemu lub zapłacić firmie zajmującej się pozycjonowaniu.

Pisanie artykułów jest bardzo zbliżone do internetowej kampanii promocyjnej. Właściwie, jest jego częścią. Artykuł sponsorowany różni się tylko rozmiarem działalności. Oczywiście, w zależności od ilości pieniędzy, artykuł może być jeden, lub kilka. Gotowy artykuł dodaje się do serwisów promujących strony internetowe (pressel pages), gdzie administrator lub moderator czyta go, sprawdza interpunkcję (ale nie zawsze) i dodaje do strony (też nie zawsze), aby była widoczna dla innych osób. W kampanii natomiast bierze udział przeważnie kilka, jeśli nie kilkanaście osób. Ich zadaniem jest różnymi sposobami wypromowanie strony zleceniodawcy.

Kampania reklamowa, ma na celu poinformowania klientów o nowym produkcie lub nowej stronie. Tworzy się kilka lub kilkanaście mini serwisów, stron. Strony znajdują się w różnych częściach kraju, z różnymi domenami, różnymi IP po to, aby były bardziej wiarygodne tak samo dla ludzi, jak i dla botów. Na każdym mini serwisie znajdują się linki prowadzące bezpośrednio do głównej strony zleceniodawcy lub bardziej zagłębione, prowadzące do podstrony serwisu promowanego.

Mini stronki dodaje się do katalogów, pressel pages, wymienia się linkami, tak, jak pisałem powyżej, w celu poinformowania boty o nowej stronie oraz klientów o nowym produkcie. Dodatkowo wykonuje się mailing do przyszłych klientów, a także promuje się wykupując miejsca reklamowe na poczytnych serwisach. Równolegle zakłada się fora, na których poruszane są tematy związane z produktem, lub pochodne produktów.

Przykładowy artykuł do pressel page na temat mojej prywatnej galerii zdjęć.

Witam Was i serdecznie zapraszam do odwiedzenia mojej prywatnej galerii zdjęć. Temat przewodnim mojej galerii zdjęć jest ukazanie piękno naszych polskich Tatr. Góry, bo o nich mowa, uwieczniłem aparatem cyfrowym firmy nikon, który serdecznie Wam polecam. Na mojej stronie zobaczycie galeria zdjęć i okolice. Będą to: Rysy, Czerwone Wierchy, Orla Perć, Przełęcz Krzyżne i oczywiście Giewont. Wszystkie szczyty polskich Tatr Wysokich, jakie miałem przyjemność odwiedzić chciałbym Wam przedstawić w formie wycieczek krajoznawczych. Dodam, iż każde moje zdjęcie posiada szczegółowy opis miejsca i widoku, jaki przedstawia. Informuję także o czasach, w jakich pokonałem wycieczki. Obok zdjęć znajdują się także panoramy. Niektóre panoramy Tatr mają nawet kąt 360 stopni! Niezapomniane widoki, jakie prezentuję, zachęcą Was do odwiedzenia przedstawionych przeze mnie okolic, czego Wam życzę. Jeszcze raz serdecznie Was zapraszam do wejścia na moją stronę, a obiecuję niezapomniane widoki gór i okolic Zakopanego.

Nie jest to artykuł płatny, a jedynie namiastka tego, co można wykonać w celu zachęcenia Gościa do odwiedzin strony z produktem.

W artykule skupiłem się na słowach kluczowych, takich jak: Tatry, Rysy, Giewont, a także dłuższych zwrotów, jak: galeria zdjęć, polskich Tatr Wysokich. Słowa kluczowe wprowadza się, gdy chcemy znaleźć coś ciekawego za pomocą wyszukiwarek internetowych. Słowa kluczowe są linkami, po kliknięciu których Gość zostanie przeniesiony do strony sponsorowanej.

Więc do dzieła, promujcie swoje strony w internecie!

PS. Osobiście preferuję kampanię, niż artykuły.



3 odpowiedzi do “Pozycjonowanie. Kampania reklamowa, czy artykuł zachęcający do odwiedzenia mojej galerii zdjęć?”

  1. Łukasz Says:

    Prosto i czytelnie wytłumaczone, teraz przydała by mi się lista takich pressel pages (tych wartościowych oczywiście)

  2. Łukasz Says:

    I jeszcze jedno pewnie te mini stronki to też pl-ki do opłacenia ?

  3. admin Says:

    Mogą być regionalne :) Ja, będąc jednym z moderatorów katalogu, niechętnie patrzę na strony z linkami wychodzącymi, a także niechętnie patrzę na strony, które są subdomenami strony w ogóle nie związanej z tematem znajdującym się na subdomenie. Trochę zagmatwałem 😉

Zostaw komentarz:

Komentarze są moderowane, nie wysyłaj więc jednego komentarza kilka razy...